La nova llibreria Ona


Aquest mes d’octubre, la històrica llibreria Ona de Barcelona va reobrir les seves portes al número 217 del carrer Gran de Gràcia. La Roser, gracienca fins al moll de l’òs hi va anar a treure el nas l’altre dia i ens n’envia aquestes suggerents fotografies!

Ona1

Em sembla que no ens queda més remei que deixar-nos caure pel barri de Gràcia per pedre’ns una estona entre les etanteries de la nova Ona. Diu la Roser que tot hi fa olor de nou!! Us imagineu… Mmmmm… Si l’olor dels llibres nous ja és una olor ben especial, l’olor d’una llibreria nova ha de ser genial!

Ona2 Ona3

Queda, doncs, des d’avui, afegida al nostra particular mapa de llibreries del món! I aprofitem per a recordar-vos que si durant aquestes festes viatgeu i trobeu llibreries allà on aneu, no dubteu a fer-ne fotografies i enviar-nos-les per anar fent gran el nostre mapa!

Anuncis

One response to “La nova llibreria Ona

  1. Hi vaig ser fa no massa dies i és ben xula. Si no fos que no em queda massa de pas per anar enlloc i hi he d’anar expressament, em sembla que m’hi deixaria caure sovint, amb gran perjudici per la meva butxaca, és clar.

Deixa un comentari

