“Perquè el temps és vida. I la vida és dins del cor”


Aquests dies estic rellegint Momo, un clàssic que vaig llegir a l’escola quan devia tenir uns 11 anys i del que no tenia un bon record (no el devíem llegir gaire bé…), i la veritat és que està sent una gran redescoberta! És com si fos un llibre nou i meravellós ple de moments memorables i de frases subratllades. No sabeu com l’estic gaudint!

Us convido a que li tragueu la pols i el redescobriu, segur que us passa com a mi i us quedeu ben captivats.

Momo

Hi ha un gran misteri que, així i tot, forma part de les coses de cada dia. Tota la gent hi participa, tothom el coneix, però és una minoria la que s’hi atura a pensar. La majoria de la gent el tenen per una cosa ben normal i no se n’estranyen gota. Aquest misteri és el temps. Hi ha calendaris i rellotges per mesurar-lo però tot això no vol dir res, ja que tothom sap que una sola hora pot semblar una eternitat a qualsevol, una hora que al mateix temps pot transcórrer com si fos un instant; tot depèn del que s’experimenti durant aquesta hora.

Perquè el temps és vida. I la vida és dins del cor.

Momo, Michael Ende

I si no el teniu i voleu comprar-lo, cliqueu aquí (aquest s’ha de tenir!):

Momo
2 responses to ““Perquè el temps és vida. I la vida és dins del cor”

  1. Momo no el vaig llegir quan tocava, va ser fa uns 5 anys o així, i no em va impressionar massa. Vaig pensar que potser l’hauria d’haver llegit de pre-adolescent, precisament, però crec que tens raó, per entendre’l bé l’has de llegir de més gran, però tot i així no em va arribar massa.

    • Jo encara no l’he acabat i m’està deixant ben atrapada… Penso que un preadolescent ha de tenir una mínima preparació literària per afrontar-s’hi i que li pugui agradar

Deixa un comentari

