Gràcia, una gran llibreria!


En els darreres tres mesos han obert tres llibreries al barri de Gràcia, i amb aquestes ja en sumen 35!! Una passada!!! A llegir ens encanta aquesta notícia perquè vol dir que la lectura té demanda i això és una gran notícia!!

Podeu veure la notícia de BTV clicant sobre la imatge següent:

Captura de pantalla 2013-11-09 a las 10.12.37

No tot, però, són bones notícies perquè llibreries històriques del barri com la Roquer de Jadinets, ha de tancar després de 32 anys al barri…

2 responses to “Gràcia, una gran llibreria!

  1. Tot plegat em costa una mica d’entendre, llibreries històriques estan tancant però en canvi en floreixen altres que venen trepitjant fort. Sóc fan de La Impossible a l’Eixample i he d’explorar Gràcia perquè no em ve massa de pas i tinc ganes de fer un cop d’ull, ni que sigui. El que passa és que em costa entrar a una llibreria i sortir-ne amb les mans buides, econòmicament és una ruïna, però és que a més no tinc temps material de llegir tots els llibres que compro!

    • A mi em passa el mateix! No puc sortir d’una llibreria amb les mans buides… A mi tampoc no em queda a prop Gràcia, però val la pena passejar-la només per això!!
      I sí, una pena que mentre obren petities llibreries, les històriques hagin de tancar… Potser és que el model de libreria està canviant.

Deixa un comentari

