Clàssics de la Lietaratura Juvenil


Ahir vaig anar a Correus a buscar el 1r enviament de la col·lcció!! Mireu quin goig que fan:

foto

Ja veieu que es tracta de la col·lecció del Diari ARA amb Edicions 62 (#ARAliteraturajuvenil) i que només amb un cop d’ull a la llista de títols, m’agafen unes ganes de llegir que ni us explico!! I no us podeu imaginar les ganes que tinc que arribi la col·lecció a l’escola per a poder començar a llegir-los amb els alumnes del Bufet Llibre!!

D’aquests quatre primers que he rebut només em falta per llegir La volta al món en vuitanta dies, un clàssic que tinc pendent! I ara ja no tinc excusa!

One response to “Clàssics de la Lietaratura Juvenil

  1. Tot el que sigui fomentar la lectura dels joves a mi em sembla bé! Cares renovades per les velles històries. Però també s’haurien d’anar renovant les històries, eh!

Deixa un comentari

