Què es pot esperar quan s’està esperant


Després d’aquest llarg silenci estival i ara que ja hem engegat el nou curs escolar, us ensenyo què tinc sobre la meva tauleta de nit que alhora és la causa principal del meu llarg silenci lector:

que-es-pot-esperar-quan-s-39esta-esperant

Sí! Els més vius ja ho heu captat i pels que encara esteu en xoc, us ho confirmo: si tot va bé, a mitjans del mes de març seré mare!

La notícia, com us podeu imaginar, m’ha “trasbalsat” (en un sentit positiu) la meva planificació de lectures d’estiu i no pas perquè no les tingués totes ben boniques i preparades, sinó perquè l’únic que em venia de gust fullejar i llegir eren coses relacionades amb l’embaràs…! Deu ser cosa de ser mare primerenca! Han estat uns mesos que s’han convertit en comptadors de setmanes, símptomes, analítiques, ecografies, pors, il·lusions, i un llarg etcètera que m’ha tingut ben distreta i allunyada dels llibres.

Ara, però, sembla que tot va agafant el clàssic color de la rutina (tornar a treballar n’és la causa principal), i el fet d’estrenar alumnes i lectures amb ells m’ha fet despertar de nou el cuquet de le lectura! I bentornat sigui, perquè la veritat és que em tenia un xic espantada…!

Així doncs, em disposo a tornar-hi després d’aquest parèntesi de ben bé 3 mesos! Qui sap si a partir del març trobaré estones per llegir… jeje! Ho he d’aprofitar 😉

Benvinguts i bentornats tots!

Anuncis

2 responses to “Què es pot esperar quan s’està esperant

  1. Jejejej! Doncs recorda que tenir un fill et porta irremeiablement al Món Paral.lel!!!

Deixa un comentari

