#aquestNadalallegir 2


De seguida que vaig fer la crida, la Montse m’enviava el mail amb el seu llibre de Nadal. Ja li he dit que acabaré posant-lo a la meva llista de Reis perquè ja ens en va parlar a l’estiu d’aquesta trilogia i si insiteix tant deu ser que val molt la pena!

La Montse diu així:

Aquest Nadal m’ha  regalat aquest llibre. Tot i que ja l’havia llegit no el tenia i, de vegades, hi ha llibres que agrada tenir. Per a mi aquest n’és un. Crec que en una altra ocasió ja us vaig parlar d’aquest escriptor i d’aquest llibre, però per si algú no ho va llegir, insisteixo.
trilogia de deptford

En realitat no és un llibre, és una trilogia, és a dir tres llibres en un. Aquest senyor es veu que sempre ho feia així. No cal llegir els tres llibres seguits. Pots llegir-los per separat. Seguint el fer de la Maria us escriure el que diu la contraportada:

“Alrededor de la misteriosa muerte de un magnate se teje la trama de una de la trilogías novelescas más aclamadas de todo el siglo XX. Tres personajes cuyo destino quedó irremediablemente unido por una pelea infantil con bolas de nieve daran su punto de vista sobre quién mató a Boy Staunton.”

Espero que us agradi!

Anuncis

Deixa un comentari

