Novetats de tardor!


Aquest inici de curs m’està mantenint força allunyada de les meves lectures i per tant, també del bloc… Ja ho haureu notat… Engegar motors sempre és una feina absorvent i quan tens responsabilitats i tasques noves, encara més!!

Però això no vol dir que el bloc s’aturi, ni molt menys!! Ara més que mai, crec que ha arribat el moment de començar una nova “etapa” que fa temps que em roda pel cap! Sé que sou molts els que em llegiu i que d’aquests n’hi ha molts a qui, com a mi, us encanta deixar-vos endur per les històries que ens ofereixen els llibres i que teniu tauletes i prestatges plens de piles de llibres llegits i de llibres pendents! 😉 Doncs bé, us proposo que compartiu amb nosaltres aquestes lectures!

No es tracta d’escriure grans crítiques ni de fer extensos comentaris sobre el que llegim, no! Es tracta de compartir allò que ens apassiona i encomanar-nos les ganes de voler llegir aquell llibre o aquell altre. Què me’n dieu?! Sé que molts ja esteu pensant en algun libre que us agradaria explicar-nos!! Endavant, doncs! Només heu de posar-vos-hi i enviar el text a allegir.bloc@gmail.com

Estic molt impacient per veure qui s’anima a ser el primer col·laborador!!

ps: Jo avui he començat una lectura que ja em té ben atrapada!! Ben aviat us en parlo!

Deixa un comentari

