101 bones raons per no parar de llegir


Ara que tenim Sant Jordi a tocar i que veiem i sentim anuncis de llibres pe tot, m’ha semblat que és un bon moment per ensenyar-vos aquesta petita joia que em va caure a les mans no fa pas gaire. Us parlo del llibret (només té 58 pàgines!) 101 bones raons per no parar de llegir. Resulta que era amb una amiga a la llibreria, i el títol, naturalment, ens va cridar l’atenció mentre passejàvem i remenàvem per la secció juvenil buscant sense gaire rumb alguna novetat sucosa. “Mira quin llibre!” em va dir mostrant-me’l triomfal. “Oh! A veure… mirem-lo!” vaig respondre. I només ens va caldre llegir el poema inicial que fa de pròleg i passar de puntetes per sobre d’algunes pàgines per agafar-lo ben fort sense dubtar i córrer cap a la caixa.

Com us deia, passar per les pàgines d’aquest llibre és un plaer! Cadascuna de les 101 bones raons està il·lustrada amb un dibuixet senzill i excel·lent (segons com, em recorden les mítiques il·lustracions d’en Quentin Blake dels llibres d’en Rohal Dahl) i com que quan comences a llegir-lo, no pots parar, diria que en uns 10 minutets ja l’has acabat! Ara bé, us aviso: aquest no és pas un d’aquells llibres que quan l’acabes deixes al prestatge i ves a saber fins quan no tornes a agafar… No! De moment jo el tinc sobre la taula i m’el vaig mirant, i rellegint (potser no anirà mai a parar a cap lleixa… mai se sap!). I és que és un plaer anar-te recordant quantes bones raons hi ha per no parar de llegir!! Raons com per exemple: Quan estàs sol pots explicar-te històries… i sentir-te menys sol… Pots viatjar des del teu sofà per llocs reals. I per altres que només existeixen als llibres. Pots llegir moltes vegades el mateix llibre i cada cop ser diferent. I així, fins a 101!!

Què, us animeu a llegir-lo o us calen més raons…?

Anuncis

One response to “101 bones raons per no parar de llegir

  1. Fa bona pinta!

Deixa un comentari

